onsdag den 6. januar 2010

Tre/seks nye kort.

Jeg har jo lige pludselig oceaner af tid herhjemme. Jeg er blevet fuldtidssygemeldt med bækkenløsning, så jeg kan bare sidde og slappe af med at lave kort, rode med computeren eller se tv. Det er begrænset hvad jeg kan lave af huslige pligter, så det jeg kan lave er hurtigt til at overskue og få lavet lidt efter lidt i løbet af dagen.

Jeg har lavet disse tre kort i går og i dag. Dvs. jeg har faktisk lavet seks kort. To af hver. Jeg har besluttet mig for at jeg fremover vil lave to af hver, for så får jeg brugt noget mere af mit papir. Jeg har det med at kun hive fat i et stykke papir en gang, og så er jeg træt af at bruge det, så derfor laver jeg flere ens kort af gangen. For mine købers vedkommende er det også meget bedre, for de vil altid gerne købe de samme kort, så nu er der da i hvertfald to der kan få ens kort...;-)





Er der andre end mig der har tilmeldt sig Scrap'n'dream den 13. februar? Jeg skal med, og jeg glæder mig. Hvis ikke du har tilmeldt dig, så skynd dig. Der er kun 20 pladser tilbage, og det er en virkelig god og hyggelig dag.
Ha' det så godt så længe.

1 kommentar:

  1. For noen flotte kort!

    Jg har lyst til å titte innom Scrap'n'Dream ja, men ettersom jeg har termin 15. januar, regner jeg med at hvis jeg kommer, blir det bare for å kikke (og vise frem mitt lille mirakel):)

    SvarSlet