søndag den 17. januar 2010

Nyt kontor!

Så har vi fået lavet nyt kontor. Jeg har fået rigtig meget mere plads, og det var tiltrængt.
Kim har så fået knap så meget plads, men han bruger heller ikke rigtig bordpladsen til noget, så det er fint nok med ham. Jeg har sådan set bare fortalt Kim hvordan jeg ville have det, og så har han knoklet. Jeg må/kan jo intet i øjeblikket. Jeg havde dog bevæget mig i Ikea i fredags for at købe lidt nye småting, men også for at hilse på mine skønne kolleger, som jeg savner helt enormt.

Jeg ville have lagt før billederne ind først her, og før har jeg da bare kunne trække billederne rundt for at placere dem rigtigt, men det kan jeg ikke få lov til, så i får efterbillederne først og førbillederne til sidst....;-)

Nu ser der sådan ud: Her er det mine nye gallerihylder med nye glas. Jeg skal have flere af de store glas, så de kan rumme flere blomster, men lige nu har jeg ikke så mange, så det passer fint.
Nedenunder har jeg også en gallerihylde til mine sværter og de ting jeg bruger på næsten alle kort jeg laver.



Her er et billede af hele hjørnet, som jeg synes er blevet så godt. Jeg har fået indrettet mig, så min skæremaskine har en fast plads. Jeg har længe gerne ville have en fast plads til den, så jeg ikke hele tiden skulle rydde bordet, for at den kunne komme til at ligge plant. Nu ligger den udslået, og jeg håber jeg kan holde orden i et stykke tid, så det kommer til at fungere for mig.
Over skæremaskinen hænger mine punch på Marollestænger.


Min computer står ved siden af min skæremaskine og ved siden af den min Spellbinder Wizard. Den har også fået mere plads nu, så jeg heller ikke skal til at rydde op før jeg kan bruge den. Over den hænger mine spellbinders på Marollestænger.


Her er så min arbejdsplads, og sikke meget udenomsplads der er... Indtil videre... He he... jeg skal nok få det fyldt op..!!! Min uundværlige karousel står lige til venstre for mig, og den kan nu dreje rundt uden at støde på noget...;-) Kan i se mit fine toiletrullesystem til mine Copics??? Jeg skal se om jeg kan finde på noget andet smart, men lige nu er det faktisk meget praktisk, for farverne er opdelt og de står lidt skråt, så det er meget overskueligt. Konstruktionen er bare ikke lige noget der vinder en ingeniørpris... Kurven ved siden af skal jeg have ryddet op. I den ligger en masse småting, glitterlim, catseyes, embellishments osv. Noget der skal ligge lige ved hånden, som jeg egnetligt gerne vil have alle mine ting til at gøre.


Set fra døren. Vi har ikke fået spartlet og malet endnu. Jeg skal have spartlet i morgen, og så må vi vente med at male til jeg har født. Det er jo ikke så godt at indånde diverse dampe, så det har vi valgt at vente med. Ledninger skal selvfølgelig sættes pænt op, så gulvet er helt frit, men stakkels Kim kan ikke nå det hele på en gang. Han har virkelig knoklet, så jeg tager hatten af for ham.
Han har dog også haft en lille hjælper på. Sarah synes det var sjovt at låne fars værktøj og få lov til at skrue lidt hist og her...
Her er Kims plads før vi gik igang.
Her er min plads før vi gik igang. Sikken et rod. Tallerkenhylderne har fået lov til at blive hængende. Vores gæsteseng skal stå nedunder, så det gør ikke så meget at de hænger der.
Håber i kunne li' rundturen. Jeg er allerede superglad for alt den plads jeg har fået, så jeg er sikker på det nok skal blive fantastisk når de sidste detaljer er på plads.
Under vinduet skal vi have et lille bord og en stol til Sarah, så hun også kan sidde og tegne sammen med os når vi er her inde.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot. Det er virkeligt overskueligt med de gallerihylder. Hvor er alt dit papir nu? Synes ikke jeg kan se det på nogen af billederne.

    SvarSlet
  2. Vilken fantastisk pysselplats du har!

    SvarSlet
  3. Wauw hvor har du meget plads at scrappe på. Stort tillykke med dit nye kontor - og sikke mange lækre matrialer du har *s*

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det bare blevet godt. Hvor må det være dejligt at have en mand der arbejder i sådan et hurtigt tempo!!

    Flot... og så kigger jeg lige videre på din blog. Det ser jo godt ud!

    SvarSlet
  5. Nei og nei så flott!
    Dette skulle jeg gjerne hatt"sukk"!
    Klem,))

    SvarSlet
  6. Fantastisk scrapplads. HMMMM.. det der med de der wc ruller - måske skulle man prøve det.

    SvarSlet
  7. super flot scrapplads :) så kender jeg en der skal plages :P

    SvarSlet