søndag den 3. januar 2010

Sketchchallenge til StampARTic

Her er mit bidrag til årets første sketsudfordring på StampARTic. Jeg kan jo være med nu i diverse udfordringer, da jeg ikke længere er en del af designteamet. Jeg savner de søde piger, men pga. min graviditet, har jeg måttet sige fra. Det har jo været en noget hård start på det hele, så jeg kunne ikke lige overskue at skulle have alle de deadlines hængende over hovedet. Jeg nyder dog at kunne følge med i hvad de laver på magasinet, og jeg synes de alle er så fantastisk dygtige.


3 kommentarer:

  1. Heisann Lene!!!
    So morro å høre fra deg og se dine vakre kort i våres utfordringer!!
    Håper det går bedre med deg i svangerskapet nå!

    Nydelig kort du har laget, så vakre farger og lekre detaljer! ♥♥♥

    Takk for at du deltar i vår første utfordring i 2010.

    Klem,
    jorunn

    Ps; Vi savner deg også!!!

    SvarSlet
  2. WOW WOW WOW!
    Vilket underbart vackert kort du gjort Lene!
    helt fantastiskt detaljer och söta färgval! =)

    roligt att du ville deltaga i våran skissutmaning!

    Kram Petra~Paradise
    http://stampartic.blogspot.com

    SvarSlet