torsdag den 7. januar 2010

Sommerfugle fra Stampin Up!

Jeg behøver vidst ikke fortælle nogen, at jeg er vild med mine sommerfugle fra Stampin Up. Efter de sidste par dages indlæg, her på bloggen, siger det vidst sig selv. De fem kort jeg har lavet her er lavet i forårsfarver, fordi jeg længe har hængt fast i de støvede blå/grøn/brune farver som jeg elsker... Nu skulle der lige lidt farver på tilværelsen.

De lilla/pink kort har jeg selv prøvet at lave baggrundspapiret ved at stemple sommerfuglene direkte på. Det er faktisk ret sjovt, og jeg fik rigtig brugt min Stamp-a-ma-jig, som jeg absolut ikke har fortrudt at jeg har købt.

Har i set at hvis i handler for ca. 450 kr. hos Stampin Up inden den 28. februar, så får man et valgfrit stempelsæt med helt gratis? Det skal jeg i hvert fald benytte mig af. Jeg tror faktisk jeg er blevet afhængig af de produkter, men det er nu heller ikke så svært at blive...;-)

Ha' en rigtig god dag alle sammen.





1 kommentar: