tirsdag den 26. januar 2010

Helge 80 år - og så i ballon...!!!

Her er et bestillingskort mere. Det er til en mand som fylder 80 år, og gæt hvad han får i gave... En tur i en luftballon... Det synes jeg er vildt. Det turde jeg ikke engang, og så gør han det som 80 årig...!!!
Igen så synes jeg det er rigtig svært at lave mandekort. Hvorfor egentligt? Jeg bliver altid nødt til at høre hvilke interesser modtageren har, så jeg kan lave noget med det, for blomster og bling duer bare ikke på et mandekort. Stjerner er da nogenlunde ok, men hvad gør i andre?


4 kommentarer:

  1. jeg synes det er flot.. også som mande kort... sød luft ballon

    SvarSlet
  2. Flot kort du har lavet, lækre farver og opsætning du har lavet. Jeg er også ret vild med alle dine mosaikkort du har lavet :o))
    Og tak for din hilsen på StampARTic, det er dejligt at vide at I har det godt :o))

    SvarSlet
  3. Du skal da ikke sige, at du ikke kan lave mandekort! Det er da virkelig flot! Jeg gør som dig, spørger til deres interesser eller andet der kan give mig ideer til kortet.

    SvarSlet
  4. Hei jeg vil gjærne følge deg men finner ikke ut av hvor man melder seg inn på siden din?!
    Du er velkomen til å følge meg om du vil :O)

    Hilsen Nina

    SvarSlet