mandag den 23. juni 2008

Nye kort og Cybercrop...

I går deltog jeg for første gang i et cybercrop. Det var arrangeret på http://www.scrapsisters.dk/, og det var faktisk rigtig sjovt at være med. Jeg var med til 2 opgaver, da jeg jo primært laver kort. Jeg fandt dog lige billeder til et enkelt Lo, og fik det lavet.

Her er det et Lo med Sarah (surprise...) Billederne er fra da hun første gang skulle spise skemad.


En af opgaverne lød på at man skulle lave et julekort... Altså der er jo 6 mdr. til jul, så julepapir og juledims har jeg jo slet ikke tænkt på endnu. Jeg fandt dog lidt i gemmerne, og her er resultatet så. Første julekort i år, og jeg er sikker på der går længe før jeg laver det næste...

Her er et kort jeg lavede for nogle dage siden. Jeg har bare ikke fået uploaded det før nu. Igen High Hopes stempel... Elsker den lille and...
Her er det et kort med et Rakle stempel som jeg fik af Connie aka Haveje til kursus hos http://www.dreampapers.dk/. Jeg har prøvet at lave en lidt anden stil end jeg plejer, og jeg tror det er et godt miks af Sofies (http://www.fruhansenscrap.blogspot.com/ )stil og Majers (http://www.majer.dk/) stil. Jeg er vild med de billetter jeg har brugt, og jeg skal helt sikker lige finde ud af hvor jeg kan købe billletter henne. Dem her er også fra Haveje. Dette kort lavede jeg egentlig til opg. 1 på Cybercroppet, men da jeg næsten var færdig fandt jeg ud af at man kun måtte deltage hvis man lavede et LO. Det kunne jeg jo ikke være med på.

Det var alt for denne omgang. Der går nok lige lidt tid inden jeg får tid til flere kort, da vi skal holde fødselsdag på lørdag. Jeg skal have styr på en masse ting, og jeg kan ikke helt overskue det hele lige nu.

9 kommentarer:

  1. Skønne ting du har fået lavet. Jeg er vild med det lyserøde bånd på LO'et - den måde det er sat på - det er rigtig godt. Og jeg elsker også den and på dit kort.

    Rigtig flotte ting med mange gode detaljer. Jeg må nærstudere dem.

    SvarSlet
  2. igen super flotte ting du laver.
    kan rigtigt godt lide dine kort.

    SvarSlet
  3. Skønne ting du har lavet.:0)

    SvarSlet
  4. Virkelig flotte ting du laver! En detalje jeg ekstra godt kan lide, er den måde du tegner kanterne på...kan være at jeg prøver noget lignende en dag hvis det er ok? ;)

    SvarSlet
  5. Flotte kort!
    Og lækkert LO...
    God sommer

    SvarSlet
  6. kan altså riugtig godt lide det lo :)

    SvarSlet
  7. hold op nogle super fede kort du har lavet

    SvarSlet
  8. Flotte kort du laver, jeg er vild med stemplet af koen.

    SvarSlet