torsdag den 17. juli 2008

Hele 11 af slagsen...

Så er jeg kommet hjem fra en dejlig ferie hos min søster på Bornholm. Sarah og jeg har været derovre i en uge, og Kim har været hos os i weekenden. Han kunne ikke undvære hans piger en hel uge, mente han.

Min søster og jeg fik lavet kort de fleste aftener. Vi fik også bestilt nogle få ting hos Unikhobby. Jeg købte bla. Dotty fra Golden Oldies. Er hun ikke fin... Jeg har brugt hende på to af kortene. Berit købte koen med ballonerne og pigen med kosten. Jeg fik lavet et kort med hvert af stemplerne og så har jeg også lige et par aftryk med hjem derovrefra.

Som i kan se, så er jeg blevet bidt af en billet eller to... Er vild med at bruge billetter nu. Jeg købte de to billetstempler hos Unikhobby, for jeg kunne se på det hele at jeg ikke kunne leve uden...;-)















12 kommentarer:

  1. velkommen hjem du har vikeligt været produktiv, flotte kort du har lavet og jeg bliver også mere og mere vild med biletter de giver lige en ekstra tand

    SvarSlet
  2. wow mand (kvinde hihi) hvor har du været produktiv... ja de stempler er da vist et must have (ligesom de fleste andre scrap og kort ting). Hvor er det bare hyggeligt man kan sidde og snakke og være kreativ samtidig... i må have hygget jer helt vildt.
    Mange scrap knus

    Helle
    (tobiaskristian)

    SvarSlet
  3. Som altid nogle super flotte kort du har lavet. Lyder til I har haft en god tir til Bornholm :)

    SvarSlet
  4. Super flotte kort du har lavet hos din søster....rigtig mange fede detaljer du har fået med :)

    SvarSlet
  5. Det var da en produktiv ferie :-) forrygende kort du har fået lavet, der er masser af inspiration at hente :-) og ja billetter er et hit, er også blevet forfalden til dem.

    SvarSlet
  6. hold da op, 11 kort! godt gjort :) jeg er også vild med billetter!! de er rigtig fltote dine kort, tror jeg må lifte lidt ;)

    SvarSlet
  7. Hold K... hvor er dine kort FLOTTE!
    Og sikke meget du har produceret, godt gået!

    SvarSlet
  8. hold da helt op en masse kort. Hvor er de flotte.

    SvarSlet
  9. WOW sikken en masse lækre kort, skønne detaljer du laver.

    SvarSlet
  10. det var dog nogel fantastisk fede kort du har lavet det er super flotte

    SvarSlet
  11. Sikke nogle lækre kort.
    Fordi du er så dygtig, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  12. hejsa jeg har givet dig en award. jeg synes du skulle have den fordi du inspirerer mig :) den ligger på min blog...

    SvarSlet