fredag den 6. juni 2008

Mange nye kort.

På det første kort med Magnolia stemplerne har jeg prøvet at bruge masking-teknikken som Connie Aka Havaje lærte os på et stempelkursus hos Dreampapers. Jeg synes det blev meget godt, men man skal altså lige lære at tænke baglæns, for man skal starte med at stemple det foreste motiv. Jeg fik da lavet lidt ged i den i første forsøg, men så må man jo bare prøve igen.

Her har jeg lavet 3 kort efter samme skitse, men alligevel synes jeg de er meget forskellige.



7 kommentarer:

  1. Skønne kort alle sammen. Jeg tror jeg kan se hvor det gik galt med maskeningen(skitet skulle være foran stakitte??), men havde du ikke skrevet noget havde jeg ikke lagt mærke til det.

    SvarSlet
  2. Som altid super flotte kort! Jeg er vildt fascineret af dem, og ønsker jeg selv bliver så dygtig engang :)

    SvarSlet
  3. Super lækre kort. Håber at jeg må lifte cirkel kort skitsen
    God weekend Karina

    SvarSlet
  4. Rigtig rigtig flotte kort du har lavet. Kan rigtig godt lide dem med den tynde ring bagved. Det skal jeg også prøve en dag.
    Jeg har også været i gang med masking-teknikken - resultatet er på min blog.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare nogle flotte kort hele vejen igenne. Jeg er også lidt vild med det cirkelkort du har lavet. :-)

    SvarSlet
  6. Dejlige, dejlige kort du laver!

    Du har fået en award, kig forbi min blog;0)

    SvarSlet
  7. så blev jeg lige inspireret igen, til at få lavet kort. Ihh hvornår kommer jeg DOg igang!!

    SvarSlet