tirsdag den 10. juni 2008

Jeg har fået en award...


Jeg har fået en award af Sofie - http://www.fruhansenscrap.blogspot.com/


Tak for den, Sofie.
Jeg skal derfor give den videre ti 5 andre kreative bloggere...
Jeg synes Sarah er vildt dygtig, og jeg får meget inspiration fra hendes blog. Sarah er også altid meget hjælpsom når man har problemer med noget.
Karen laver de flotteste ting - om det er digitalt eller i den virkelige udgave har hun altid sans for de små detaljer der får tingene til at se rigtig godt ud. Og så er det Karen der får alle andre til at falde med på E-bay - bølgen... Det er ikke så godt for pengepungen...;-)
Marolle skal have den fordi hun laver de mest fantastiske, farverige og sjove ting. Er vild med hendes stil, og har i dag prøvet at efterligne den, men det gik ikke så godt...

4: AnneT: http://www.thormosescrap.blogspot.com/
Anne laver mange rigtig flotte ting. Ikke kun kort og Lo's. Hun er meget dygtig til at dekorerer æsker osv. Jeg går dagligt ind på hendes blog for at se hvad hun nu har fundet på.

5: Signe: http://www.bynagly.dk/
Signe skal have den fordi også hun er super kreativ. Godt nok går der længe imellem hun opdaterer sin blog i øjeblikket, men tag et kig tilbage i de ældre indlæg og så vil i se hvorfor hun får denne award.

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden og de pæne ord. Det er jeg virkelig glad for.
    Nu vil jeg gå i tænkeboks om hvem jeg skal give den videre til.
    Hav en god dag

    SvarSlet
  2. ej har lige set det nu! hvor er du sød :) mange tak.
    god weekend.

    SvarSlet