søndag den 16. januar 2011

Lidt ny indretning i stuen.

Jeg fik en del penge til min fødselsdag, og jeg valgte at købe to nye møbler for dem. Jeg har købt et natbord, som jeg synes kunne være rigtig sødt i stuen. Det måtte ikke være forstort, da det skulle stå mellem sofa og vores franske dør. Jeg købte og lampen, men den er kun en stand-in-lampe indtil jeg får råd til en Best Lite til at hænge på væggen. Der går nok lidt tid. Jeg synes der er kommet lidt mere hygge i stuen på den her måde. Den store kurv og de tre æsker er købt hos Isabella Smith, som har lidt udsalg. Kurven har jeg været på udkig efter længe, da jeg mnaglede noget til mit garn. Projektet i kurven er et slumretæppe til Kim.

Jeg købte også dette vitrineskab her. Der var to formål med skabet. 1 at det skulle skabe lidt mere hygge i stuen og 2 opbevaring til vores vinglas og isasietter primært. Vi skal snart tage nogle skabe ned i køkkenet for at gøre plads til en bænk, så derfor manglede vi lidt plads til det vi ikke bruger så ofte.

Skamlen her er et lidt sjovt projekt. Jeg fandt en gammel teaktræsskammel i en genbrug, og den malede jeg blank sort og så har jeg ombetrukket den med fake fåreskind. Jeg synes selv den er blevet så fin.











2 kommentarer: