fredag den 14. januar 2011

Nye projekter igen.

Denne gang er det symaskinen jeg har haft gang i. Jeg er ikke særllig god til at sy, men jeg ville simpelthen prøve at sy lidt til pigerne. I første omgang er det blevet til Lisa. Jeg har forsøgt mig med tullebukser, hagesmekke og suttesnore. Bukserne er jeg meget godt tilfredse med. Der er lidt småfejl, men sådan er det vel når det er begynderprojekter. De lyseblå bukser er noget gammelt stof, som jeg har fået hjemme fra in mors gemmer. Min mor har engang syet en kjole eller nederdel til mig i samme stof. Det er lidt sjovt at tænke på, synes jeg.

Jeg har også lavet tre hagesmække, og den første her, er 3. forsøg, og den blev helt klart bedst. Øvelse gør mester. Jeg må også indrømme at jeg var nødt til at bruge noget skråbånd der var lidt bredere, da det gik lidt galt på de to hagesmække nedenunder. De kan godt bruges som de er, så de bliver ikke lavet om.










Suttesnorene kan man jo nemt lave af rester. Jeg skulle bare lige greje, hvordan det skulle vendes osv, så gik det fint. Hvis jeg bliver en haj til det med hagesmække og suttesnore, så kan det være jeg vil sælge nogle stykker i min lille Amio butik.



Nu skal jeg igang med et kort. Jeg har fået bestilling på et kort til guldbryllup. Skal lige kigge lidt rundt på nettet, for jeg er helt blank.
Ha' en god dag og god weekend, når i kommer så langt.




2 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig og kreativ. Flotte arbejder!

    SvarSlet
  2. Nej hvor det bare lækkert - det kan du ihvertfald sagtens sælge. Ærgeligt jeg ikke har små børn mere:)

    SvarSlet