søndag den 19. september 2010

Nye kort sat til salg på Amio.dk

Så blev det til lidt nye kort og flere er på vej. Jeg har jo min lille Amio butik, men der er altså ikke det helt store salg derfra, og helt ærligt, så er jeg også bange for kortene er for dyre, men med porto, gebyrer og div., så tjener jeg jo stadig ikke noget på det. Det er som sådan heller ikke min mening at jeg skal tjene penge på kortene, men jeg ønsker bare at have et lille tilskud til nye materialer osv.
*
Nå, men nu har jeg prøvet at lave pakkeløsninger i stedet for. Så må jeg se om det rykker lidt eller om det ganske danske land slet ikke er til hjemmelavede kort.








2 kommentarer:

  1. De er da ellers rigtig flotte. Især de nederste tre faldt lige i min smag.
    Held og lykke med salget.

    SvarSlet
  2. Hej flotte kort du laver sælger du af dem :)

    SvarSlet