søndag den 5. september 2010

Lidt kreativitet igen.

Så fik jeg endelig sat tapet på Ikea skamlen. Jeg skal dog lige have den lakeret i morgen, så den igen kan bruges når Sarah skal vaske hænder på badeværelset. Der kommer ofte en del vand ved siden af, så den skal forsejles rigtig godt...;-)

Lille dukke Eva har også fået nyt sengetøj i dag. Dyne, pude og madrads blev det til.



Se hvor fint hun sover her.




En lille svamp er det også blevet til. Jeg vil lave nogle flere, som jeg vil putte en klokke ind i, så fungerer de fint som en lille rangle. De er meget nemme at hækle.


I dag har vi bare nydt søndagen og det har været dejligt. Sarah har været den sødeste og mest glade pige i dag, så det har været rigtig skønt.
Jeg skylder jer at vise et billede af min lappepude. Den kommer på i morgen.
Fortsat god søndag aften.

3 kommentarer:

  1. Jamen man skulle jo tror at du havde haft syning i alle valgfags perioderne hos Grete.. tihi... fede ting du har fået lavet. gir du en opskrift på dine svampe...

    SvarSlet
  2. He he Lise... Tja, det er så også hvad evnerne rækker til...;-) Jeg ville så gerne kunne sy lidt tøj til ungerne, men det kommer måske senere.
    Opskrift på svampene kan du godt få, men jeg har lavet en smule om på den da jeg synes at selve hovedet blev for lille til stokken. Jeg lægger den på bloggen i morgen.

    SvarSlet
  3. Så fin den skammel er blevet:-) Rigtig sødt. NEJ hvor er jeg misundelig (på den gode måde ;-) ) på den svamp du har hæklet. Jeg vil virkelig gerne lære det. Man kan jo hækle de mest fine sager.

    SvarSlet