torsdag den 19. august 2010

Tro det eller lad vær'...;-)

Jep, som overskriften lyder, så er der jo sket noget, som ikke er sket i lang tid... Jeg har lavet kort. Må indrømme at jeg kun har lavet dem fordi jeg fik en bestilling på dem.
Det første her er lavet ud fra inspiration af Donnas kort og skabeloner. Jeg har ikke skabelonerne, men har selv printet osv. Jeg tror nu jeg skal have fat i de skabeloner, da det gør det hele en del nemmere.
Andet kort her er også liftet, men kan ikke huske hvorfra.
Og 3. kort er et bryllupskort også liftet et sted jeg ikke husker. Jeg er altså dårlig til at skrive op hvem der har lavet kortene, så hvis i genkender noget, må i gerne lige prikke til mig, og jeg skal sørge for der bliver linket til jer.


Så til de andre ting jeg går og sysler med. For et par uger siden havde de de her glas på tilbud i Netto. Både store og små. Jeg købte to af hver og tænkte at jeg ville pynte dem lidt. Ikke for prangende, da de store står i vores entre, som desværre er meget farveløs og det samme gælder for de små, som står på vores gæstebadeværelse. Når der engang kommer lidt mere spræl på farverne i de to rum, kan det godt være jeg laver lidt om på dem. Sommerfuglene er standset ud i kork.




Den her bakke er fra Kvickly og jeg kunne altså ikke stå for den gule farver. Den passer rigtig fint til både min sorte dug og en lilla jeg har.



Sarah fik dette tegnestativ til sin fødselsdag, og det var bare i rå fyrtræ og bakken var med rød melamin. Det synes jeg var lidt kedeligt, så det fik en omgang gult og lidt tapet i bakken, så er det altså lidt mere hyggelligt at se på. Sarah tegner mange streger kan i se...





Det var alt for denne gang. Snart skal vi igang med projekt lillesøsters værelse, så skal jeg lege lidt mere med noget af det tapet jeg lige har fået hjem.

3 kommentarer:

  1. Flotte kort. Hvorfor laver du kun kort på bestilling? Du har da ellers altid været en travl kort pige!

    SvarSlet
  2. hold nu op lene. det er da super flotte kort du har lavet! specielt nr 2 - har du en guide på hvordan det er lavet?

    SvarSlet