søndag den 7. marts 2010

Gårsdagens kreationer!

I går havde jeg to tøser på besøg, og vi lavede kort hele dagen. Det var bare så hyggeligt. Jeg fik lavet fire kort og et i aftes efter de andre var taget hjem.

Her er et forsigtigt forsøg på et mandekort. Jeg kan rigtig godt li' det fuglebur, som jeg har lånt fra Hanne. Det er fra Stampin Ups celebration sæt.



Her har jeg lavet et kort med små retroblomster. Jeg havde set Majer gøre det, og det så så sødt ud. Jeg skal dog lige have fat i noget ordenlig guldglimmer, for det der er noget elendigt noget.



Her har jeg forsøgt at guldembosse kanten, som Pia Bau har gjort på det seneste, og hun er jo mesteren selv. Kan godt se det kræver et par forsøg, for at få det pænt, men jeg kan rigtig godt li' effekten.


Det sidste kort her er bestilt og skal bruges til en almindelig fødselsdag. Det var ikke en rund dag, så der skulle ikke gøres så meget ved det. Jeg har lavet det i stil med Konfirmationskortet længere nede, og det er tilfældigt at de begge hedder Jesper.

Det var alt for denne gang. Håber i kan li' mine kort.

2 kommentarer:

  1. Mye flott her ja, dette er absolutt noe en kan like!!!
    Klem,Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hold da op en masse flotte kort du har lavet.

    Fed detalje med båndet over kortet gennem eyelets. Gennemført!

    SvarSlet