tirsdag den 9. marts 2010

En omgang nye kort!

Det første her er jeg ikke helt sikker på jeg selv så godt kan li'. Det er blevet for spraglet, og inden jeg gik igang var det meningen det skulle være et drengekort, men det blev det ikke til. Øv, hvor er det svært med de drengekort... Blomster og sommerfugle er jo bare meget nemmere..;-)
Her er så endnu et par forsøg på drengekort, og det lykkedes lidt bedre, hvis jeg selv skal sige det. Samme skitse men i hver sine farver.



Også et drenge/mandekort. Jeg har ikke lavet dette til konfirmationskort, da jeg også synes det kan bruges til alle aldre.


Også lige et damekort, som jeg også synes blev lidt for spraglet. For mange mønstre på en gang er normalt ikke mig, men der er sikkert nogen der godt kan li' det. Jeg tænker nogen gange, at det er de pæneste kort jeg får tilbage, hvis min kortkasse har været på tur for at blive tyndet ud i, men sådan er folk jo heldigvis så forskellige.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar