mandag den 15. marts 2010

Børnekort!

Så har der langt om længe været gang i motivstemplingen igen. Det er ellers længe siden jeg har stemplet og malet et motiv, men det havde jeg lige lyst til i går. Jeg har farvelagt med mine Copics og jeg øver stadig. Ville gerne være lige så god til det som så mange andre, men jeg er ikke sikker på jeg har nok Copics... he he.. Eller måske er det lidt de forkerte farver jeg har... Måske jeg hellere må se at få købt resten ind også. Er det ikke 144 forskellige farver man kan få??? ;-)
*
De kort jeg har lavet her er til drenge, og jeg synes det kunne være sjovt at opbygge et lille lager, hvor jeg har drengekort og pigekort med hver deres alder på. Så er jeg lige som forberedt, hvis der er nogen der vil have alderen stående på, og det er der jo oftest når det er børnekort. Jeg har faktisk tænkt det samme til voksenkort, når der er rund fødselsdag. Man kunne godt have et par stykker stående med fx. 30, 40, 50 år osv. Det tror jeg at jeg skal have gang i den næste stykke tid, hvis jeg får tid til overs...;-) Nu er der jo lige en snarlig fødsel og en lille ny prinsesse der kræver det meste af min opmærksomhed. Tænk, nu er der kun max 8 dage til hun kommer ud. Det bliver så dejligt.

Kortet herunder er lavet efter inspiration fra Karina Beck. Hun er virkelig dygtig og jeg synes altid hendes kort er så flotte. Tag et kig på hendes blog. Det vil i ikke fortryde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar