torsdag den 18. februar 2010

Papir fra Inkido og Basic Grey!

I lørdag til Scrap'n'dream købte jeg masser af papir fra Inkido og Basic Grey. Basic Grey har altid været min favorit, og i lørdags fandt jeg en masse der går meget godt sammen med Inkidos nye papir. Jeg er helt vild med de farver, og mønstre der er er kommet. Ville nu bare ønske jeg havde købt lidt mere, men jeg ved jo hvor Scrapfactory ligger, så jeg kan jo bare starte bilen op...;-)
Arh, mon ikke jeg lige skal holde lidt igen nu... Det har været en dyr måned med alle de ting jeg har fået købt, men jeg er meget glad for dem alle. Jeg tror ikke jeg har lavet en eneste fejlinvestering, så det er meget godt gået. Især så er jeg blevet meget glad for min Big Shot. Nu forstår jeg slet ikke hvorfor jeg ikke har måttet eje den noget før. Fortryder bitterligt at jeg købte Wizard maskinen, for bare at kyle 900 kr lige ud af vinduet... Øv!
*
Nå, men her er et par kort med det nye papir, swirls lavet på min BS. Dien er en revolution die, og den er da også uundværlig for en som mig, som elsker blomster. Jeg har også lige lovet min mor at køre nogen stykker igennem til hende, så det må jeg hellere lige få gjort. Rammen rundt om glansbilledet er to forskellige spellbinder dies kørt igennem på samme tid og "tillykke" er punchet ud med Stampin Up oval-punchene.


Ha' en god dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar