fredag den 26. februar 2010

Konfirmationskort!

Så er det ved at være tid for mig til at lave lidt konfirmationskort. Jeg når nok ikke at lave så mange, når vi kommer til sidst i marts, så jeg må være lidt på forkant i år. De fleste kan jeg snige et navn og en dato på, hvis folk ønsker det. Det er stadig nemmest at lave kort til pigerne, så det har jeg gjort her. Jeg har dog lavet et enkelt til en dreng, men det er ikke færdigt endnu, så det må i se senere. Jge har også et på bestilling med specifik navn osv. så det skal jeg også have gang i senere i dag.
Jeg har igen brugt mine nye stempler jeg købte til Scrap'n'dream. Dem er jeg meget glad for, og synes man kan bruge dem til uendelig mange ting. Papiret på de to øverste kort her er fra en 6x6 blok jeg faldt over i Bilka til kun 23.95 kr. Er det ikke billigt? 5 ark af hvert papir og 10 forskellige mønstre. Jeg kunne ikke lade være med at købe den selvom jeg ikke er lige vild med alle papirerne, men så kan jeg jo bruge dem jeg kan li'.
Har igen lavet to ens kort, men i hver sin farve. Det synes jeg er så nemt og så får man lige lavet lidt flere kort end ellers.


Det her kort er liftet fra en jeg ikke husker (surprice). Jeg har haft et billede af kortet liggende i min "kortmappe" på pc'en længe, men har ikke fået liftet det før nu. Det er ikke helt magen til, men jeg er meget glad for det enkle resultat. Jeg har også forsøgt at lave et fladt kort. Jeg får altid ballade for at der skal ekstra porto på de kort jeg laver, men helt ærligt, så kan jeg ikke se problemet i om man giver 5,50 eller 6,50 for at sende et kort. Det er jo bare lige om folk husker det. Måske man skulle sætte en mærkat på der står at folk skal huske den ekstra krone når de sender med posten...??!!

Det var alt for nu. Vi får gæster hele weekenden, så jeg når ikke at få noget lavet før mandag igen. Rigtig god weekend alle sammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar