tirsdag den 2. februar 2010

Kort'o'mania udfordring 10!

Her kommer mit bidrag til udfordring nr. 10 hos Kort'o'mania, som går ud på at lave et projekt med lag på lag. Her har jeg lavet årets første julekort. Selve kortet har seks lag fra inderst til yderst, også både "god jul" og blomsten er lavet i lag.
*
Jeg må indrømme at dette julekort bliver det eneste af sin slags, i meget lang tid. Jeg blev helt trist ved synes at rød/grøn kombination. Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville lave mindst et eller to julekort om måneden, for at kunne følge med sidst på året, men det kommer jeg ikke til. Det gider jeg simpelthen ikke. Jeg nyder at kunne lave kort i lyse farver nu.
*
Endnu engang er der er fantastisk præmie sponsoreret af Gitte fra Hobbyboden. Jeg kan klart anbefale at være med i udfordringen.

7 kommentarer:

  1. Hold da opp hvor er den flot Lene, hvor ser det godt ud med papiret der er revet så stemplet er indeni.super farver du har brugt også.


    1000000 tak for at du deltager på kort O Manias udfordring

    SvarSlet
  2. Så flott kort du har laget :-) Morsomt med papiret du har brettet ut rundt stempelmotivet. Takk for at du deltar i utfordringen til Kort o Mania!

    SvarSlet
  3. Et kjempeflott kort i herlige farger! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

    SvarSlet
  4. så flott julekort du har laget, artig å se julekort nå :)
    likte måten du har bretta ut midten og satt motiv og pynt :)
    tusen takk for at du deltar på kort o manias utfordring!
    klemmm

    SvarSlet
  5. Kan godt følge dig med de der julefarver, der bare slet ikke er spændende i forårsmånederne.

    Men det er nu alligevel et rigtig flot kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  6. Kjempeflott kort du har laget. Nydelig bruk av ark.

    SvarSlet
  7. Veldig søtt julekort! :) Herlige farger. Tusen takk for at du deltar i utfordringen. Klem.

    SvarSlet