fredag den 9. maj 2008

Mit scraphjørne...


Så kom jeg da nogenlunde på plads med mine scrapting. Det er ikke helt færdigt endnu, men Kim skal også lige have sine ting på plads herinde før vi kan sætte ledninger osv. fast.

Jeg synes at jeg har fået plads til det meste, så jeg har det inden for rækkevide, når jeg sidder ved bordet.

Desværre er der endnu ikke for meget tid til overs, så jeg kan komme igang med at scrappe, men det kommer vel forhåbentlig snart.

Her er et par billeder af hvordan mit scraphjørne ser ud indtil videre.

Læg lige mærke til Sarah. Hun elsker at sidde og kigge på hvad mor laver. Hun lan jo også lige så godt lære det først som sidst....

2 kommentarer:

  1. Ihh..
    Det ser også så pænt og ordentligt ud - rigtigt godt arbejdssted! Med bærbaren ved hånden... og datteren der bliver inspireret fra starten af.

    Rydder du så også så pænt op efter dig når du har scrappet? ;)

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det godt ud Lene. Det bliver da bare rigtig godt. Jeg er helt vild med alle dine hylder. Det giver lidt mere plads ikke? Og hvor er det sødt at Sarah sidder så fint og følger med.

    SvarSlet