fredag den 9. maj 2008

High Hope Rubberstamps.

Så fik jeg stemplerne fra High Hopes. Jeg har fået mange flere end jeg havde bestilt, så det er jo bare skønt. Dog manglede jeg 2, som jeg havde set meget frem til at skulle lege med. Jeg skrev en mail til dem og sagde selvfølgelig at jeg havde fået rigtig mange flotte stempler oven i hatten, så jeg ville i brokke mig, men nu var det jo lige 2 af dem som jeg havde glædet mig til at få som manglede. Hun skrev hurtigt tilbage at hun var meget ked af det, og hun selvfølgelig havde lavet en fejl. Hun ville sende dem jeg manglede med det samme. Dem der var ekstra i pakken, var bare nogen jeg kunne få gratis. Der er bare rigtig god service hos www.highhopesstamps.com
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

9 af disse stempler har jeg fået gratis.

3 kommentarer:

  1. Åh hvor ER de dog bare søde..
    Kan godt forstå at du er glad for dem!

    Ærgerligt at dine 2 "must have" ikke var med i farten, men godt at der så er god service - for man kender ingen butiks service, før man har haft et problem..

    Rigtig god fornøjelse med dem :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det bare nogle søde dyr du har fået dig der:) Glæder mig til at se når du har fået dem brugt.

    SvarSlet
  3. hvor er de fine jeg venter også en bestilling fra dem på maj måneds stempel pakke. deres april pakke var også super fed kan se at den er imellem dine stempler opdagede den bare desværre for sent til at nå at bestille den.
    glæder mig til at se dem i brug.

    SvarSlet