onsdag den 23. april 2008

Ingen hobbytid til mig...

Nu går det lige pludselig rigtig stærkt her i den lille familie.... Vi pakker og pakker, og kan ikke komme til for flyttekasser. Nu er der kun 8 dage til vi overtager vores nye hus. Det hele er bare gået meget stærkt, så vi har lidt travlt...
Hver aften når Kim kommer hjem fra arbejde sætter jeg ham igang med at gøre forskellige ting... Det er han lidt træt af, for han mener at vi skal vente med det hele... Han siger: "Det tager vi senere..." Øhhhh... Det kan vi jo ligesom ikke gøre med det hele... ;-)...hi hi...
Jeg satser på at vi kan sove i det nye hus natten mellem lørdag og søndag 3.-4. maj, så vi er jo nødt til at have vores ting pakket herhjemme. Heldigvis er der en stor garage til huset, så vi kan bare læsse af der og så tage en kasse eller to op ad gangen.
Vi skal kun male i huset, og ikke engang i børneværelserne, for de har aldrig været brugt. Lækkert.
Jeg behøver vidst ikke fortælle at vi glæder os som små børn... Det bliver så dejligt med alt den plads og en lidt større have. Skøøøøøønttt....
Nå, men det jeg ville med det her indlæg var at jeg har pakket alle mine kort- og scrapting ned, så der bliver ikke noget at vise før vi er kommet på plads i det nye hus. Jeg får også meget mere plads til alle mine ting i det nye kontor, så det bliver rigtig dejligt.

2 kommentarer:

  1. Hold da op.. Er der virkelig ikke længere til I skal flytte. Hvor bliver det altså bare spændende. Håber du viser dit nye konto frem, samt billeder af slottet :)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med flytningen. da vi skulle flytte for et par måneder siden gik Jacob også hele tiden og sagde "det skal bare lige tages ned, det gør vi senere" - "det skal bare lige i en kasse, det gør vi senere"... Han havde rigtig mange ting han lige skulle til sidst.

    Det er nu skønt når det er overstået.

    SvarSlet