fredag den 4. februar 2011

Nye kort og en pude med broderi.

Tro det eller lad vær'!
Jeg har lavet kort. Hele to af slagsen og et mere er på vej. Stærkt inspireret af Karina, har jeg lavet to kort, hvor jeg har embosset på vellum. Jeg synes det bliver rigtig fint.

Jeg har også syet en pude med et broderi på. Stofferne er fra min mors gemmer og sikkert rester af noget jeg har fået tøj af. I hvertfald kan jeg genkende noget sengetøj, som pigerne bruger når de er hjemme hos bedstemor og bedstefar. Puden har jeg sat til salg på min lille Amio butik.


Rigtig god weekend alle sammen.


1 kommentar:

  1. Skønne kort du har lavet og puden er da det sødeste. Broderi motivet tror jeg faktisk engang jeg også har broderet eller en der ligner meget.
    Kig lige her forbi, der er en award til dig:
    http://kreativebertram.blogspot.com/2011/02/minialbum-blogaward.html

    SvarSlet