fredag den 12. november 2010

På besøg hos en anden blogger.

I går var jeg hos Marie sammen med Tine. Vi kender hinanden fra Scrapverdenen, men vi er alle blevet interesseret i at hækle. Vi hyggede det meste af dagen, først med en dejlig frokost og så stod den ellers på hækling. Vi lagde ud med de små svampe, men jeg nåede også et armbånd og halvdelen af den turkise blomst herunder.
Marie bor i det sødeste lille hus laaaaangt ude på landet, men prøv lige at tjek hendes blog med alle de inspirerende fotos fra hendes hjem.




Blomsterne her er lavet for noget tid siden, men jeg har kun fået taget billede af dem nu. Jeg undskylder kvaliteten, men der er altså ikke meget dagslys der er fotovenligt lige nu.







Den her svamp er lavet efter samme mønster som nøgleringene, men hæklet med dobbelttråd og nål nr. 4. Min plan er at lave nogle forskellige størrelser og så skal de bruges til jul sammen med nogle søde dådyr og nogle kogler.









1 kommentar:

  1. selv tak det var SÅ hyggeligt, jeg kunne ikke lade være med at hækle da I gik og her til morgen ;)
    og tak for bogen, den ska ljeg nok få hygget mig med :)
    jeg glæde rmig til næste gang.
    god weekend!

    SvarSlet