lørdag den 27. november 2010

julekort, julerier og julebilledspam....

Når sneen daler hvidt fra himmelen ned (læs - temmelig vemmelig MEGET) så kan man jo ikke lade være med at finde julepynten frem og komme i rigtig julestemning. For mit vedkommende er det nu lidt tidligt i forhold til hvad jeg plejer, men jeg går jo herhjemme på barsel og hygger mig, så i år vil jeg have lidt ud af det.

Min osteklokke fra Søstrene Grene har fået besøg af en kronhjort og et par svapenisser.

En lidt alternativ adventskrans eller også bare en lidt sjov dekoration. Koglerne har jeg drysset med lidt sne og så sat et par svampe ned imellem.
Min rådyrfamilie har også fået selvskab af bla. svampe og en lille fugl i træet.

Her er mine skovnisser fra sidste år. Den største er til fyrfadslys.

Her står mine sølvtræer. I hjørnet her har jeg prøvet på at holde det i hvid og sølvfarver. Der er dog sneget sig et par babynisser ind, men det er mest fordi jeg er lidt øm over for dem, så Sarah må ikke kunne nå dem.

Frigast nisserne. Jeg har fået en hvert af det år hvor pigerne er født.

Her mine gæslinge grene med hjemmelavede hjerter på snor.

Og min gamle "GOD JUL" flagranke. Den har hængt der i tre år nu.
*
Så til julekortene. Der sker jo lidt på den front. Jeg skal også kun lave sådan ca. 50 stykker... hmm...





Til sidst er her et kort som ikke er julekort. Vi skal til fødselsdag lige om lidt, hvis vi eller kan komme frem, så jeg nød lige at lave et kort i aftes som havde intet med jul at gøre.




God weekend alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Sikke langt du er nået med julepynten allerede. Her kommer det første op i morgen.

    SvarSlet
  2. hvor har du bare pyntet fint op :)
    og dine kort er bare så skønne!!

    SvarSlet
  3. Sikke en masse flotte ting, du har lavet og flot oppyntning.
    Jeg bruger ikke selv blogreader, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig..

    SvarSlet