søndag den 9. maj 2010

Flere kort med Hero Arts.

Her har jeg brugt et baggrundsstempel, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men jeg kan rigtig godt li' det. jeg har malet sommerfuglene med Copics og givet dem 3d glaze ovenpå. Det ser ud som om de er klippet ud og limet på nu. Det synes jeg gav en rigtig fin effekt.
På det her kort har jeg igen brugt baggrundstemplet der ligner årerne fra et træ og så mine to skærmblomster. Alle de stempler jeg modtog fra Kreative fornemmelser var jo pakket fint ind i silkepapir, så det har jeg brugt til blomsterne. Igen er det den nye blomster die fra Tim Holtz og så er der seks lag på blomsten, som jeg har krøllet sammen, sat en brad i og givet en smule glimmermist. Det er da nemt, og så kan man køre rigtig mange lag igennem big shotten på en gang. Jeg har indtil videre kørt otte lag igennem og jeg tror den kan tage mange flere på en gang.



2 kommentarer:

  1. Ej hvor smukt! Er især vild med den effekt du har fået frem på det første kort.

    SvarSlet
  2. Superflotte kort. Og lækre blomster!

    SvarSlet