mandag den 10. maj 2010

Artsy udfordring hos StampArtic.

Så er der kommet gang i Artsy-teamet hos StampArtic. De har lagt ud med en udfordring som lyder på at man skal bruge Disress ink på en baggrund. Det er slet ikke sådan jeg plejer at lave kort, og jeg har da også haft lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skulle lave, men jeg synes faktisk det var meget sjovt at prøve.
*
Jeg har brugt faded jeans, peeled paint og dusty concord. Jeg har stemplet med Tim Holtz stempler og givet dem en hvid embossing. Et par brads i hjørnerne og til sidst lidt guldstickles på nogle af swirlsene.
*
Kom gerne med lidt konstruktiv kritik, da det er en hel ny verden for mig, og jeg vil gerne lære teknikken rigtigt.
*



8 kommentarer:

  1. Hallo vännen.
    O så vackert kort du gjort!
    Underbara färger och stämplar.
    Tack för att du deltar.

    Hoppas allt är bra med er!
    Ta hand om dig och familjen.
    Kramis SasSa

    SvarSlet
  2. Lækre farver du har sat sammen. Det ser godt ud med stempeltrykkene der er embossede.

    Jeg tror ikke du har så meget at lære, for det virker som om du allerede kan det. :)

    SvarSlet
  3. så stiligt kort du har laget.
    nydelige farger.

    klem fra Benedicte

    SvarSlet
  4. Bakgrunnen din ble veldig flott! Lekkert kort!
    Hanne

    SvarSlet
  5. Et helt fantastisk kort! Og de stemplene er helt utrolig bra!!!!

    SvarSlet
  6. Waw sikken et flot kort og utrolig flot brug af distress ink og embossing

    SvarSlet