søndag den 2. oktober 2011

Nye blomster ved fordøren.

Jeg var lige i det lokale havecenter i dag, og jeg var nødt til at købe lidt nye blomster til fordøren. Jeg havde to oliventræer stående, men jeg synes der manglede lidt farver. Så det blev til et par potter med blandede efterårsfarver.Jeg har købt lyng, vindheks, efeu, skimma, pyntekål og chrysantemum... Jeg lod det ene oliventræstå for at give lidt højde og det andet er kommet ind.




Her står olivetræet så i entreen.




Et par indendørsplanter blev det også til. Her er den ene sammen med to små søde hjertekrukker i glas, som jeg slet ikke kunne stå for. De står på konsolbordet i entreen.




Jeg købte også en anden lille hjerteskål i glas, den har jeg lavet en lille sammenplantning i af tre miniblomster. Den har jeg ikke lige et billede af i dag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar