fredag den 29. oktober 2010

Blandet landhandel...

Det er lige hvad dette indlæg er. Jeg har gang i alt for mange ting, og jeg er jo typen der helst vil være færdig inden jeg er begyndt. Jeg har dog ryddet lidt op i listen med projekter og fået Lisas sættekasse færdig. Et sengetæppe til Sarahs dukke Eva og en rød fluesvampnøglering er også blevet færdig. Jeg skal lave rigtig mange flere svampe. Alle som ser dem, er helt vilde med dem, og de mange jeg har lavet allerede har stort set fået ben at gå på.
Her er det Lisas sættekasse. Jeg er helt vild med den lilla farve. Mange af de ting jeg har malet på det seneste har fået denne farve. Jeg har forsøgt primært at vælge papir/tapet med lilla nuancer så den ikke bliver så rodet at se på.

Øverst er det et lille billede fra en pixibog. Det skal jeg helt sikkert gøre mere af, da det bliver rigtig sødt. Problemet er bare at finde billeder i bøgerne som er passende i størrelsen og som ikke har for meget tekst rundt om.

Den røde svamp, har også lavet endnu en turkis, for min egen blev jo lige pludselig solgt.


Dukketæppet i grannystripes med muslingekant.


Og så til sidst min lille prinsesse Lisa. Hun er oppe på knæ nu og har været det længe. Faktisk er hun også helt oppe på tæer nogen gange, hvor hun ligesom står i bro. Skøre tøs.


Se lige det smil der... Og ørerne... ha ha, det er lige før hun letter!








2 kommentarer:

  1. super flotte ting du har fået lavet, og Lisa er da for kær :)

    Du, hvilken maling bruger du til at farve med ? og bruger du lak udover ?

    SvarSlet
  2. Tak for det.

    Jeg har endnu kun brugt farveprøver fra Silvan og ja, de fleste ting får en lak udenpå. Har dog ikke gjort det på sættekassen endnu, men det vil jeg gøre. Jeg bruger bare en spraylak, det er supernemt.

    SvarSlet