mandag den 2. november 2009

Julekort

Jeg ved det er længe siden jeg har været her, men det er der en rigtig dejlig grund til. Vi skal nemlig have en lille.... Jeg er halvvejs i min graviditet, og det har været en slem omgang indtil nu. Vi er ret overbeviste om at vi skal have en lillebror, fordi det har været så meget anderledes denne gang, men det får vi måske besked om på onsdag, hvor jeg skal scannes.

Her er der nogle af de julekort jeg har lavet i år. Der kommer flere, men jeg skal lige have overskudet til det igen.















































4 kommentarer:

  1. Super søde julekort.
    Det bliver da spændende om scanningen viser kønnet..

    SvarSlet
  2. Stort tillykke!! hvor er jeg glad på jeres vegne :) Glæder mig til at høre om det nu også bliver en dreng

    SvarSlet
  3. Mange gange TILLYKKE med kommende familieforøgelse - spændende om det er en lillebror...
    Sikke en masse lækre julekort du har lavet... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med familie forøgelsen. Det blive spændenden med scanningen onsdag :)

    Nogle kanon flotte julekort du har lavet

    SvarSlet