lørdag den 2. maj 2009

Friday Sketchers #50

Så er igen blevet til en kortudfordring. Igen fra Friday Sketchers. Har i set den lækre præmie denne gang? To ark stempler efter eget ønske fra AUD Design... Det gad jeg godt lige at vinde...
Som i kan se, har jeg fået mine Wizard maskine og mine spellbinders hjem. Den kære fragtmand havde den med i går,og hvor er det bare en fantastisk ting. Jeg havde kun bestil to sæt spellbinders med, så i går røg der lige en ordre afsted igen på syv sæt mere... Jeg glæder mig til de kommer. Jeg tror egentligt ikke man kan få nok dies... Der er jo uanede muligheder med dem og så en af de mange maskiner man kan få rundt omkring. Jeg valgte en Wizard, fordi den kan tage alle dies. Der følger enda en plade med til den, så man ikke behøver at købe en for at kunne bruge alle mulige andre dies.

1 kommentar:

  1. Wow! Stilig kort Lene!!!
    Herlige farger og lekre detaljer!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlet