onsdag den 29. april 2009

Whiff of Joy Challenge

I denne uge vil jeg prøve noget nyt. Jeg har aldrig deltaget i en udfordring på de foskellige challengeblogs, men det har jeg hermed lavet om på. En gang skal jo være den første.
Jeg fandt frem til Whiff of Joy challengeblog.
Skitsen ser sådan her ud, og nedenunder ser i mit bidrag til udfordringen.
#27






Jeg har selvfølgelig brugt stempel fra Whiff of Joy, hvilket var den eneste regel...;-) Papir er fra melissa frances og ellers har jeg bare brugt bazzil karton, tyrkis scrappers floss, stjernerne er fra mine easy punch, punchinella i sølv og teksten er fra North Star Stamps. Prøv at se de ark hun har lavet med danske tekster. De er vildt lækre.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort Lene! Så vakkert fargelagt, og tøft med stjernene!
    Ha en fin dag:)
    Klem, Camilla.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Virkelig et nydelig kort, er helt enig med Camilla tøft med stjernene
    Lisbeth

    SvarSlet