søndag den 25. januar 2009

Lidt nyt fra mig...

Så blev det igen tid til lidt nyt fra mig. Det er lidt af en blandet landhandel, som jeg har lavet både til http://www.stampartic.blogspot.com/ og andre bare lidt for sjov...

Det første kort her er mit første kort med et Hänglar motiv. Jeg fik et brev ind af døre i går fra en ven og der var de sødeste motiver, en masse blomster og noget bånd. Det er så fint det hele. Især er jeg totalt vild med de små nye prima blomster. Dem skal jeg helt sikkert have købt nogle af.

Det næste her er fra en udfordring på Stampartic. Udfordringen lød på at man skulle lave et valentinskort som også var monokromatisk - ved faktisk ikke hvad det hedder på dansk. Jeg lavede dette kort, som jeg er langt fra tilfreds med... Nå, men det blev som det blev... Bedre held næste gang siger jeg bare...

Kortet her har jeg liftet fra en anden blog, og igen, så har jeg glemt hvem der havde lavet det... Jeg tror jeg må til at skrive navn på kortene, når jeg gemmer dem i min mappe.

Her er der to kort som er lavet til en artikkel på Stampartic for Stempelfabriken.









Og her til en artikkel for Elzybell.







Det var så det i denne omgang. Ha' en fortsat god søndag...





6 kommentarer:

  1. Wowo, for noen lekre kreasjoner!

    Er spesielt vild med "Hjertelig tillykke med dagen"kortet, det med hjertepapir. Nydelig!

    Fortsatt fod søndag til deg og:)

    SvarSlet
  2. Hi Lene! We have never met but I wanted to let you know that I visit your blog often and never leave without being inspired. Please check out my blog to see the award I'd like to pass on to you because of all your hard work and creativity. Hope you don't mind!

    Thanks for sharing and always giving me something to think about.

    Hugs,
    Priscilla

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort du har lavet

    SvarSlet
  4. Nyydelige kort du har laget vennen!!:)
    Syns hanglar kortet bare er sååå søtt!!
    Klem, Camilla.

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare flotte dine kort. Jeg kan bla. godt lide du har sat eyelets i blomsten.

    SvarSlet
  6. Hold da op. Ja det er altså nogle rigtig skønne kort du har lavet. :)

    SvarSlet