lørdag den 25. oktober 2008

Stampartic

Jeg vil lige fortælle jer om en rigtig glædelig nyhed.

1. dec. starter der et nyt online kortmagasin som hedder http://www.stampartic.blogspot.com/

Allerede nu er der åbnet for magasinet, men først fra den 1. dec. vil det officielt åbne. Magasinet bliver med en masse spændende inspiration, tutorials, ideer, artikler, konkurrencer osv.

Glæd jer, for det bliver meget spændende.

Det bedste af det hele er at jeg er blevet spurgt om jeg vil være DT-medlem, og det har jeg selvfølgelig sagt ja til. Jeg glæder mig til at skulle være en del af dette fantastiske magasin, som jeg tror det bliver.

Håber i vil tage rigtig godt imod det...

Rigtig god weekend til alle...

7 kommentarer:

  1. Hei Lene!

    Dette blir så bra! Gleder meg veldig til 1. desember og den endelige åpningen!!!

    SvarSlet
  2. Hei!! Så gøy å få være i DT med deg!!! Gleder meg masse til vi er igang:) Det blir kjempegøy!!
    Håper du har en super lørdagskveld!;)
    Klem, Camilla.

    SvarSlet
  3. Tillykke Lene, og tillykke til de andre DT på det nye magasin.

    Jeg ser frem til at læse med fra 1.december.

    Knæk og Bræk !!

    SvarSlet
  4. hvor fedt !!!
    super sejt :) glæder mig til at følge dig derinde og se hvad de andre DT medlemmer laver. I det hele taget bare følge med i alt det i skal lave derinde :)

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke. Jeg glæder mig til at følge magasinet. Det bliver strak lagt i mit link.
    Held og lykke. :)

    SvarSlet
  6. Tillykke med tjansen...
    Det ser spændende ud - glæder mig til at se hvad i finder på.

    SvarSlet
  7. Tillykke. Jeg glæder allerede til den 1 dec. det bliver rigtig spændende med et nyt magasin :0)

    SvarSlet