lørdag den 13. september 2008

Endnu engang kort....









11 kommentarer:

  1. åhhh,s å mange super flotte kort du der har lavet

    SvarSlet
  2. Hej Lene.

    Jeg er en stor beundrer af dine kort. Jeg synes du fornyer dig hele tiden og ikke mange kort ligner hinanden.
    Konstruk kritik vil jeg lade andre om, JEG synes ikke du behøver det ... Du laver meget flotte kort, gode farvekombinationer, masse teknikker og ikke mindst gennemført. Fortsæt bare sådan.

    SvarSlet
  3. Wauw nogle flotte kort. Super opsætning og lækkert lækkert farvevalg.

    SvarSlet
  4. Hej Lene
    Det er da utroligt så du kan, det er altid en fornølelse at komme ind og se når du har lagt nye kort på din blog. Måske man kunne komme til at lifte et enkelt eller to :).

    SvarSlet
  5. Nogel super flotte kort du igen har lavet. Vild med farvekombinationen i dine kort. Super.

    SvarSlet
  6. kanon inspiration at besøge din blog. Kan blandt andet god lide din brug af chipboard og også de små detaljer som det bøjede hjørne der lige er clipset fast.

    SvarSlet
  7. Flotte kort Lene. Du er altid god inspiration:)

    SvarSlet
  8. Sidder med åben mund, og prøver at finde de rette ord. Det er altså nogle helt fantastiske kort du har lavet! Bare så flotte. God inspiration. :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne give dig en Award. fordi du laver nogle helt fantasiske kort, aldrig et kort der er ens.
    Men kig forbi min blog
    Hilsen
    Gitte

    SvarSlet
  10. Men ååhhh så mycket fint! Du är otroligt duktig! Jag sitter ju och bara dregglar!
    Glitter kan ju aldrig bli fel:)..
    Älskar glitter.
    Jättekul att vara "kollega" med dig;)...
    Kram SasSa

    SvarSlet