fredag den 18. februar 2011

Lidt af hvert.

Jeg får da lavet lidt krea, men på mandag kommer det nok til at gå meget i stå, da jeg jo skal starte på arbejde igen. Tænk at det allerede er gået 14 måneder og lidt til siden jeg sidst var i gult og blåt outfit. Nu er det så nu og jeg skal tilbage til virkeligheden. Jeg har i den grad hygget mig herhjemme og det er da også med blandede følelser at jeg nu skal starte igen. På den ene side, så hygger jeg mig med at gå herhjemme og selv styre min tid, men på den anden side, så savner jeg også at komme ud og se hvad der rør på sig, tale med mine kollegaer, sælge køkkener og tjene rigtige penge igen.
Jeg har prøvet at lave lidt tændstikæsker, som jeg synes hygger meget, når de ligger i en skål eller ved siden af nogle lys osv.



Et par kort eller tre er det også blevet til. De nederste med prikkerne på er det meningen at dem der vil købe dem, selv kan bestemme hvad eller om der skal stå noget på dem.

















2 kommentarer:

  1. Lækre tændstiks æsker. Jeg fik lige lyst til at lave nogle også til min søster, som er storforbruger af lys ; )
    Og søde kort også.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Tak for hilsen på min blog.
    Har skrevet en kommentar under blindtarms indlægget :)

    Super fine ting du laver.

    Karen

    SvarSlet