fredag den 10. oktober 2008

Julekort og et enkelt tillykkekort...





9 kommentarer:

  1. wawwww hvor er de flotte alle dine kort, er det stemplet fra mig med julemanden der allerede er i gang, eller havde du den selv også?:)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige kort du har fået lavet. Jeg er også igang med julekortene. Dejligt med lidt andre motiver på kortene.

    SvarSlet
  3. Hvor er det igen nogle flotte kort du har lavet. Jeg er vild med julpapiret. :)Jeg har selv papiret, så jeg fik da lige nogle gode ideér til mine julekort. Tak for det. :)
    Forsat god dag.

    SvarSlet
  4. Rigtig søde kort, du har lavet.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Sikke nogen dejlige julekort du har fået lavet der, man bliver jo helt inspireret :-)

    SvarSlet
  6. Nydelige kort du lager!!!
    Masser herlige detaljer og lekre fargevalg!

    Kan du sende meg en mail:

    jorunnskrede@gmail.com

    Jeg må spørre deg om noe spennende innen denne hobbyen

    SvarSlet
  7. Rigtig søde kort du har lavet. Der bliver da vist lige lidt at lifte :)

    SvarSlet
  8. rigtig fine kort du har lavet - jeg er ved at samle inspiration og julestemning til julekortene - men er ikke rigtig kommet igang endnu.

    SvarSlet
  9. Wow så fina kort du gör Lene! Det översta julkortet är magiskt!
    Kram SasSa

    SvarSlet